Кількість
|
Вартість
|
||
|
Масло 4T MOTUL 300V 4L SAE 10W40 FACTORY LINE ROAD RACING 104121 / 836141
Сайт: Двигун
Напрям: Мото
Тип двигуна: 4T
Склад: 100% Синтетичне
В'язкість SAE: 10W40
Тип трансмісії: Немає
Фасовка: 4Л
Допуск: T903
Клас: Немає
Бренд: MOTUL
300V 4T FACTORY LINE ROAD RACING 10W-40
СПОРТИВНЕ МОТОРНЕ МАСЛО ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ. 100% СИНТЕТИЧНЕ, ТЕХНОЛОГІЯ ESTER CORE®
Застосування
Спортивні мотоцикли, оснащені високотехнологічними 4-х тактний двигун з інтегрованою або не інтегрованої коробкою перемикання передач, а також зчеплення в масляній ванні або сухим зчепленням. Гоночні і кваліфікаційні двигуни, спроектовані для роботи на малов'язких оліях: шосейно-кільцеві перегони, Мото Гран При (MotoGP), СуперСпорт, Супербайк, підйом на пагорб... Інше використання: дорожні мотоцикли, оснащені каталітичним нейтралізатором,
мотовсюдиходи...
Характеристики
Стандарти
Перевершує всі існуючі спортивні стандарти.
Можливість роботи зі зчепленням в масляній ванні перевірена тестом JASO T903
Технологія ESTER Core®
Десятиліттями компанія MOTUL розробляє високотехнологічні масла на эстеровой (складноефірний) основі. Застосування эстерового базового масла в поєднанні з інноваційним пакетом присадок, дає можливість одержати масло з неперевершеними характеристиками. Передова технологія ESTER Core® дозволяє досягти максимальної потужності двигуна,
забезпечити надійність і запобігти знос. Виграш в потужності до 1,3 %. завдяки поліпшенню роботи зчеплення в масляній ванні. Чудова захист коробки передач забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Гранична навантаження до руйнування понад 14 (FLS>14) у відповідності з тестом FZG - науково-дослідного центру зубчастих коліс і передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні і протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Мастила класифікуються за граничної навантаженні до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат).
Забезпечується стабільний тиск масла в будь-яких умовах експлуатації.
Рекомендації по застосуванню
Для достижения оптимальных характеристик двигателя избегайте смешивания с другими синтетическими или минеральными маслами. Замена масла производится в соответствии с рекомендациями производителя двигателя и может регулироваться в зависимости от условий эксплуатации.
Физико-химические свойства
Цвет, визуально: |
Желто-зеленый, флуоресцентный |
Класс вязкости, SAE J 300: |
10W-40 |
Плотность при 20°C (68°F), ASTM D1298: |
0,852 г/см3 |
Вязкость при 100°C (212°F), ASTM D445: |
13,1 мм2/с |
Вязкость при 40°C (104°F), ASTM D445: |
82,1 мм2/с |
Индекс вязкости, ASTM D2270: |
160 |
Точка изменения текучести, ASTM D97: |
-36°C / -32,8°F |
Температура спалаху, ASTM D 92: |
250°C / 482°F |
Лужне число, ASTM D2896: |
8,3 mg KOH/g |
|